Wij zoeken een professionele management assistente

Wil jij bijdragen aan onze missie en de organisatie op professionele wijze ondersteunen, dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat houdt het in?

Je voert alle voor de hand liggende secretariële, administratieve en organisatorische werkzaamheden uit. Je bent de linker- en rechterhand, de ogen en oren, het geheugen en geweten van de directie én de ondersteuner van het projectmanagersteam. En je bent de eerste contactpersoon voor de huurders  van onze mooie panden.
Wij zijn een informele organisatie en de lijnen zijn kort. Je krijgt veel ruimte om zaken naar je toe te trekken en als klankbord en sparringpartner op te treden voor de directie. Jouw meedenken wordt zeer gewaardeerd. Jij monitort, coördineert, plant en beheert en doet dat met plezier. Je signaleert, informeert, beslist, verbindt en stuurt bij. Kortom, je bent de spin in het web van onze organisatie.

Wat zoeken we en wat is jouw achtergrond

  • minimaal een mbo werk- en denkniveau;
  • een afgeronde opleiding voor directiesecretaresse, managementassistent of vergelijkbaar;
  • minimaal 5-10 jaar ervaring in een soortgelijke functie op directieniveau;
  • Je bent nieuwsgierig en wilt weten wat er speelt, want alleen dan kan jij je vak goed uitvoeren;
  • goede beheersing van de Nederlandse taal op het gebied van spelling, grammatica
    en stijl en een vlotte pen;
  • hoge mate van zelfstandigheid: je werkt accuraat, efficiënt en slim, je coördineert en initieert;
  • je bent een professioneel organisatietalent;
  • je hebt een duidelijke en vriendelijke manier van communiceren en het is fijn samenwerken met jou vanwege jouw senioriteit en sensitiviteit;
  • je kunt prioriteren en overzicht houden, meedenken en ondersteunen;
  • je bent altijd een stap voor op de directie;
  • je hebt voldoende ‘pioniersmentaliteit’ en enthousiasme om in een kleine, groeiende organisatie te werken en samen met ons door te groeien;
  • Je bent bereid tot flexibele invulling van de werktijden, waarbij je minimaal 24 uur per week beschikbaar bent.
  • bekend met Office 365;

Dit krijg je van ons (inclusief een warm welkom)

  • je kunt meebouwen aan een groeiende organisatie met projecten waar iedereen enthousiast van wordt;
  • iedere maand op tijd je salaris;
  • afwisselend werk in een monumentale omgeving;
  • flexibele werktijden;
  • vakantiedagen;
  • een goede werksfeer en fijne collega’s.

 Hoe gaan we het doen

  • we verzamelen de reacties
  • in de week van 14 oktober a.s. bepalen we of we graag kennis met je willen maken en ontvang je een uitnodiging óf laten we je weten dat we de sollicitatieprocedure niet met je voortzetten
  • we plannen een kennismakingsgesprek in met de 2 directeuren en de bureaucoördinator
  • zijn we allebei nog enthousiast dan volgt onze aanbieding

Ben je enthousiast geworden?
Solliciteren kan direct door te mailen naar coördinator@stadsherstel-maassteden.nl
We zien jouw motivatiebrief en CV graag tegemoet.